środa, 16 kwietnia 2014

kwiatki :)

O kulinarii było wiec teraz coś związanego z jednym z moich kolejnych ulubionych zajęć czyli ubrania akcesoria buty i ich poszukiwania - mogłabym to robić godzinami :) ale pewnie wiele z was również , mimo ze nie spędzam w sklepie dużo czasu ponieważ u mnie zawsze wszystko polega na " nie ma czasuuu" wiec to co mi wpadnie w oko lub co szukam zawsze trafia do mnie do torby :) Niestety pogoda nie dopisuje, ale dodaje taka stylizacje , którą śmiało zakładam w takie pochmurne dni żeby byly bardziej kolorowe 



Niestety jakość zdjec nie jest dobra , wina aparatu i niestety tego że nie znalazlam sobie jeszcze nikogo do zrobienia mi zdjęc z czasem może bedzie lepiej ;)

2 komentarze:

  1. Świetna ta bluzeczka, a co do jakości zdjęć to się nie przejmuj. Czasami trzeba zrobić ich 100 żeby jedno wybrać :)

    ________________________________
    Jakbyś tylko miała ochotę to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń